baby, spend your time on me

hösten är på ingång och jag trivs. jag trivs faktiskt alldeles utomordentligt. den friska luften gör så att man kan känna att man andas igen. ta på sig strumpbyxor som är lite varmare och en gigantisk halsduk är ganska mysigt faktiskt. som jag sa i telefon idag så kändes det att jag hade fått ny kraft och säkert kunde gå en mil eller två. önsketänkande jag vet.

lite utflykter är planerade i veckan, jag jobbar bara imorgon (läs idag) också. sen är jag i princip ledig i en månad, fast känner jag mitt jobb rätt så lär det inte bli så. men det gör inte så mycket just nu. back to the utflykts, jag kommer börja tisdagen med att ta tåget till halmstad tänkte jag. det kan ju alltid vara trevligt att åka dit och hälsa på den dära. vi kommer nog bo i den däras stuga. vi får väl se hur länge jag stannar där men borde egentligen åka till jönköping på torsdag, men beroende på tid och pengar så får vi kika på detta. för på lördag får jag ändå träffa amanse, det ska bli mys. blir ju två veckor som vi inte setts på då, och jag ska tala om för er att nej, det räcker inte att prata i telefon varje dag. sådeså.

köpenhamn närmar sig och som tidigare nämnt är ju hösten på gång och jag blir därför bara mer och mer shoppingsugen. köpenhamn är dyrt. but i got money and i aint afaid to use them. jo, lite dårå. men hittar jag nått fint ska jag köpa, hum, tror jag. haha. men skor ska det bli och så är det bara. har man tur kanske något stickat följer med hem också.

jag måste bara nämna det här med ord igen. mycket kan förstöra med ord men även dra upp en från botten eller hjälpa den rädda att slappna av och känna sig mer trygg. då man avslutar meningen med ordet 'säg' kan man titta sig i spegeln och räkna rynkorna. åldern är över mamma-åldern nämligen. men använder du det i samband med läckert tvivlar jag på om någon någonsin kommer vilja prata med dig igen. :)

antibiotikan väntar vid fyra slaget, så sova ska jag inte göra ännu men tänkte ändå säga godnatt till de trötta och utslitna som kanske måste upp till skola eller jobb imorgon. jag känner en sympati, dock börjar inte jag själv förrän framåt två tiden så det är inte så hemskt. :)
men godnatt till er och dröm om drömmarnas land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0