HAR DU BAAAAARN?

det blev hårt i tisdags, the end.

jag har ont i kroppen och jag har jobbat. uvi:t är jobbigt och jag har onte. människor lär ju typ vara bäst på att klaga, and i'm not afraid to use it. jag ska försöka peppa mig själv till att ta körkort, men jag lär bara krocka så det är ingen idé. :P jag vet tina, det löser sig och jag ska fixa det. jag ska det! jag ska ringa imorgon och boka lektioner, really! eller planen är det. jag ska jobba imorgon med, fast på SP och plocka ihop pärmar till en kurs. det är inte så kul men det går. nu ska jag berätta något roligt, jag har fått jobb. jag börjar första oktober och jag har det iaf året ut. det är en 75% tjänst där jag jobbar nu och för er som inte vet så jobbar jag på ett äldreboende, guess what, jag trivs med det. hum...delvis iaf.  :)

ord, det är något folk borde tänka på när man ska använda och hur man använder dem. jag har skämt ut mig ett antal gånger för att det råkar hoppa ut lite olämpliga ord vid fel tillfällen. som att använda en svordom i ett kristet hem bara för att man använder det i vardagligttal. skärpning. sen är endel uttryck och ord förbjudna om dom inte sägs ironiskt. man kan till och med kategorisera ord, det är pinsmat, jag skulle till exempel kunna säga att "läckert" är ett ord för mammor och när ens 6-årige lillebror säger det inser man verkligen att det är ett mamma ord och att hon användt det för mycket så det till och med smittar av sig. usch.

ut i helgen? gosarna och jag kommer vara där, inget man egentligen vill missa.

kom hem, vi börjar om igen. a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0