i press sugar

nystart.

jag fick precis ett godkännande till att klaga, och det är precis vad jag tänker göra. wake up, titta dig i spegeln noga innan du kläcker ur dig saker du inte borde sagt. inte för att dem sårar någon men de är riktigt dumma. nej, jag påstår inte att jag är smartare än någon men jag är inte dummare än någon heller. tänk innan ni kläcker ur er något. jag menar, tyck inte synd om er själva i onödan, känslan finns för att den ska användas vid rätt tillfällen. huvudet och hjärnan styr nog mer än vad vi tror, det kan bli farligt. så ni där ute med mindre hjärnkapacitet än en säl, tänk er för. keep on tryin'. :)

tre små bokstäver, ni tror dem passar er för att ni vill tillhöra en grupp. det är nog allt vad livet verkar gå ut på. att hitta just sin grupp och även om du egentligen inte passar in för "kraven" kan man istället låtsas som det så att man känner att man hör till. att man faktiskt har en plats på denna värld. jag känner precis likadant. men om ni nu hade tänkt er att verkligen försöka passa in någonstans, välj en vettig kategori eller grupp för annars är det bara pinsamt och ni kanske förlorar mer än vad ni vinner.

amanda, det är den gruppen som jag hör till och jag är nöjd med den. jag saknar dig något otroligt.

jag känner mig ensam kvar i borås, inte lämnad, men ensam. arbetslös och ensam. fast jag måste säga ändå, att jag njuter av varenda sekund. :) det är tur att jag har tina, hon förgyller min dag just nu. :) "det blir alldeles för rörigt i mitt huvud då" hihi - och det är anledningen till varför mp3 ibland är negativt.
GOS

Kommentarer
Postat av: amungo

jag saknar dej också, gosen! jättemycket!

2008-08-24 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0