klaaaaar

nu har jag äntligen jobbat mina 14.5 timmar. :)

TM säger:
vafan ska man ha på sig idag då
TM säger: åh kommer bli sen, känner det på mig
TM säger: det blir ajg alltid TM säger: faaan dååå
TM säger: varför rör jag inte på mig?!
TM säger: måste duscha
TM säger: måste laga mat
TM säger: måste äta
TM säger: måste fixa mig
TM säger: ska man bli full ikväll
TM säger: eller helt jävla kanackas
TM säger: asså det är ju skillnad på full o full liksom, man kan va full och man kan va jättefull men man kan också va stupfull

du gör ju min dag. :P GOS

min telefon är lagad och det är skönt, den används. tex för att prata med bra människor. tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en bra männsika..!

2008-08-31 @ 21:37:08
Postat av: tina

hahahaha! vilket härligt resonemang. haaa?

2008-09-02 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0