låter som GHB

Incest - eller med en äldre juridisk term blodskam, betecknar sexualhandlingar mellan släktingar. Incest betecknar egentligen sexualhandlingar mellan personer som är förenade med blodsband, det vill säga är biologiskt släkt.

okej, det är inte den här incesten jag pratar om. utan incesten mellan vänner. den som uppstår på ett magiskt sätt och slutar alltid på något sätt i katastrof. men incest är det, så förbannat mycket. det är verkligen pinsamt. jag hade tagit mig ur den "onda cirkeln" men börjar fundera på om inte det gamla dramatiska livet var mer intressant och roligare än det jag lever nu. tittar man på de som är kvar där så verkar iaf dom tycka det och jag vet inte om man ska skratta med eller åt dem. som människa verkar man vilja sträva mot något som skadar en själv eller någon annan, eller är det detta som kallas kärlek? borås är helt enkelt för litet och för att inte dö måste man nog skapa drama omkring sig, om man inte är kär för då uppstår draman av sig självt. att bara "leva" verkar nämligen inte vara nog för att ens liv ska kännas värdefullt. för egentligen trivs jag just nu, precis som det är.

meningen med livet ska tydligen gå att jämföra med ett schackbräda. man gör olika drag vid olika situationer och till slut är man schackmatt.  jag kommer bara att tänka på första filmen av harry potter då shackpjäserna krossar varandra om de står i motståndarens väg. det är alltså så livet är, står man ivägen för någon kan man lika väl dö och bli trampad på? himla logiskt. bönder går även alltid snett, get that? jag ser verkligen ingen mening med livet utan en tro på religion, eller jag vet inte, live for the moment. jag vet inte riktigt vad religion är faktiskt. kultur är mer i min smak (om jag nu ens lyckats begripa vad det är)

rent generellt finns det nog mer blåsta tjejer än killar. ja, det var en hyllning till det manliga könet. penisförlängaren hjälper er dock ingen bit på vägen. det är bara ren fakta, utan någon som helst statistik. förutom den sociala.

godnatt alla barn och arbetslösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0