malmö

där hade jag velat vara nu.

idag är det fint väder och jag har varit uppe sen halv tio vilket i princip är rekord för mig. hade mamma varit hemma hade hon sagt att jag skulle gå ut nu när det är fint väder för att jag är så blek. alltid lika kul att höra. tack mamma. :) jag har jobbat hela sommaren, inomhus och ja, varje ledig stund har jag sovit eller festat. det är för mig att ta hand om livet. nu tänkte jag iaf göra mig lite mat, för det är det godaste om finns, och även det har varit viktigt för mig under sommaren. det är till och med så illa att jag funderar på att träna idag. sluta äta eller träna? jag säger som carolina gynning, anorektiker hade jag aldrig kunnat bli då mat är för gott. så träna it is. eller för hennes del, bli bulimiker. fast det har hon ju förstås lagt av med. DET är en bra människa, absolut.

Jag och mina vänner ska till danmark, köpenhamn, den 12-14 september. men bokningen krånglar som tusan och jag vet inte hur det blir nu. dock är tågbiljetterna ordnade, så det blir en tripp dit iaf oavsett om vi lyckas lösa boende eller inte. men känner jag min syster rätt så ordnar vi nog det till slut. det ska bli en shopping-weekend, jag tror iofs inte att jag kommer ha råd med något så jag följer nog bara med som sällskap. vi pratar om att besöka både tivoli och vaxmuseet, det ska jag med på iaf. jag är ju visserligen livrädd för dockorna där men det är en härlig känsla. för mig känns det som att sitta högst upp i pariserhjulet och känna hur det pirrar i benen för att adrenalinet pumpar samtidigt som händerna svalnar ju mer du kramar om det kalla räcket. så känns det för mig att gå förbi dockorna på vaxmuseet i köpenhamn. jag har gjort det många många gånger förr. tihi.

men mat som sagt, det kommer säkert bli något fantasilöst som vanligt men ack så gott ändå.

tillägnat er som trodde att svarta kräftor var onda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så trött fast vaken så tidigt. illa!!

2008-08-25 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0