bilder

jag hade lagt upp tjugomijonermiljader med bilder, men mina usb-portar på datorn har slutat funka. :/ men nu funkar iaf internet. tiih. jag ska försöka dona med en bild på tatueringen dock, så ni får se min skatt. idag ska jag leka med fisegosen och espen då mamma och geir är på konsert i göteborg, whitesnake. dom kommer och hämtar mig om en liten stund och då ska vi shoppa lite och sen köpa mat på spice n' rice, bege oss till fia och där bli feta och spela tv-spel. f a b o u l o s.
lägenheten mates, m-m-m. den är gosig. vi trivs och det blir mer och mer hemma för var dag. jag ska försöka ordna bilder på den också. ni är varmt välkomna att hälsa på. just nu är jag själv, mathilda jobbar och hanna är nog i skolan eller något liknande. hon är på så mycket äventyr den gosen. :)
jakten på den perfekta nyårsklänningen och festen är oändlig och jag vet inte hur jag ska få ihop något alls, men full lär jag väl bli utan några större problem. jag vet heller inte om jag kanske skulle ta något gammalt ur garderoben för att investera i ett par riktigt snygga, höga pumps. maybe maybe not?

ääääähk, det är magen

JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0