nu har jag gjort det

jag vågade, på impuls gjorde jag det. en tatuering. en örn på överarmen, den är så fin. nu går jag med linne varje dag även det är snö så alla ser den. näbben är så vass. m-m-m. nej, okej då, det är ingen örn men det är en tatuering. cornelia (som jag pratar med i telefon) tyckte inte alls det var lika roligt som jg att skriva så. men den är fin och näbben är inte speciellt vass för det finns ingen sådn på min överarm. men nästa, då blir det en örn, det lovar jag er.
   jag vill även passa på att gratulera veronica på jobbet som fyller år idag, gratulerar på den stora dagen man kan nästan tro att du är vuxen nu. amanda kommer hem till helgen, har jag tur kommer hon på onsdag. tjoho. sen kommer cornelia kanske på fredag, inte för att vi kommer hinna ses men ändå. på lördag då smäller det, sandra, amanda och jag.  det var längesen nu, men nu fan! :) bild på tatueringen kaaaanske kommer.

O Helga Natt

JN

Kommentarer
Postat av: keffanna

woot!? visa!

2008-12-16 @ 19:39:03
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0