pengar

klar med alla julklappar, nu ska jag bara köpa resten av julklapparna till mig själv:

- dator
- tv
- körkort
- gym&spinningkort
- kläder, alltid kläder

jag vet bara inte vart jag ska börja träna, friskis är rätt smidigt men alla är där och det är jobbigt. jag vill väl inte visa hela världen hur otränad jag är (det syns ändå). men det är billigt och med mina inköp så måste jag tänka på det. men jag får väl se hur jag löser det. några bra tips? nu ska jag snart springa ner och gosa med mathilda, på tisdag får jag en julskiva av underbara joakim. jag tvivlar inte det minsta på att den är bra, för det vet jag. tvätten kallar.

god jul önskar vi er alla

JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0