ellicka-pellicka

det är officiellt det nya namnet på sötungen. jag är alltså här hos anna och det är helt underbart att ses igen, både ellicka men såklart mest anna. det var så längesedan. ellicka kommer som ett plus i kanten. :)

jag har kört bil innan och efter vi myst klart ska jag iväg och jobba, fettnice. jag har tänkt lite på utbildningar och sånt (efter att jag slutat hoppats på kärleken och är fullt övertygad om att pengar kommer göra mig lycklig) och jag vet ju vad jag vill jobba med, vilket inte är alla som har så det är jag glad för, men det känns ändå jobbigt. för jag har ett mål som är ganska högt. "det räcker att du tror på dig själv" jo, det gör jag. jag är säker på att jag fixar det, med lite flyt. men utan flyt blir det fan svårt. men i goda vännerssällskap och stöd ska jag nog klara det. vänskap är viktigt. anna är viktig.

nobelpriset, det är mitt mål. mest för att rädda människor, nobelpriset, och världen.



JN at AA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0