huvudvärk

jag har huvudvärk på grund av sömnbrist. igår var jag ute, och spenderade mängder med pengar som jag inte har råd med, det går inte att hålla på så om man ska flytta men jaja. kul var det. mitt humör var kind of dåligt innan men efter att sett jonas på seb's blogg var mitt humör betydligt bättre. tack du, tack kära vän. :)

jag har shoppat nya skor ochså, det blev ett par fejk ugg's. jag, personligen, tycker inte dom är supersnygga men modet gör ju det. kan jennifer aniston, kan jag. min sista shopping på länge, förutom sköna möbler och serviser. f a b u l o u s. Moisan har bestämt sig alltså gott folk, helt underbart. jag är så sugen på att flytta nu, det värker i mina stackars armar efter att bara få lyfta lyfta lyfta. wish me luck. nu ska jag äta mat, rester från festen igår. det var kalas här igår min kära styvfar, Geir Andresen, fyller idag 30 med 15 års erfarenhet (läs; 45 år). Så därför tänkte jag nu officiellt (i bloggen) gratulera honom på hans fina dag. G R A T T I S (20 år kvar till pension)!

Some people wanna fill the world with silly love songs
(well what's wrong with that?)




johanna

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Det var det minsta jag kunde göra <3

2008-11-02 @ 22:02:19
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0