mamma mia

nu var det längesedan jag skrev, inte för att det hänt i rincip något men kände att det var dags att uppdatera.

jag och familjen (läs; kollektivet) var på ullared igår och shoppade till bostaden. vi har nu köpt oss ett gekås/ikea hem. det kommer bli fint, ni skulle bara veta. på lördag bär mitt flyttlass av vilket betyder att jag borde vara hemma och packa. men så långt har jag inte kommit än utan nu sitter jag hemma i systerysters lägenhet och väntar på att jag ska ta bussen till jobbet. hon har fått det snyggt som aldrig förr här hemma. vem vet, det kanske blir inflyttningsfest här snart (efter mer än ett år i hennes bostad). vi ska fota vår bostad sedan så ni får se denna vackra skapelse. mycket är begagnat och mycket är nytt. en salig blanding precis som vi!

snipp snapp snut så var sagan slut
(iaf i bostaden på svängrumsgatan 4)


JN

Kommentarer
Postat av: adele

mys :)

2008-11-25 @ 14:48:18
URL: http://adeles.blogg.se/
Postat av: Sebastian

JAG SAKNAR ER ÄNNA!



Langa inflyttningfest så man kan kika förbi snart! :)

2008-11-25 @ 15:04:11
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: C

på ullared... ja var på borås ;) haha .. du är söt ju :D

2008-11-25 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0