medicin

tre personer på tre veckor, vad händer med världen. våra hjältinnor tynar bort ifrån oss.

nu ska jag tanka gossip girl, göra te och mackor och bara gosa. min dator och mina serier är min kärlek, det är det jag lever på just nu. "man kan inte vara lycklig utan kärlek" "man kan inte bli lycklig på pengar" tss, bullshit. jag får kärlek från många håll; mina serier, mat & dryck, jobbet, läkemedel och pengar makes my day. jag trivs med mig själv och gillar läget. jag saknar amanda bara, jättemycket. det är inte detsamma utan henne (läs; dig) här och alla andra som flyttat härifrån. mina dagliga telefonsamtal runt om i sverige hjälper mig dock. men snart flyttar jag, då får ni komma och hälsa på. ända borta från laholm till jönköping (göteborg är med på ett hörn :) ) och så långt bort man kommer. kom till vårt kollektiv och känn vår kärlek. jag har hittat min passion. Tack AC och Christina, Tack!

Bioteknik och Läkemedelsdesign, feel it?
(treellerfemår,eskilstuna?)



JN

Kommentarer
Postat av: Anonym

pengar är banne mig kärlek

2008-11-11 @ 22:15:51
Postat av: tedd

ahh, sucks :(



jag har funderat på att kolla private practise men har bara inte blivit av. just nu följer jag bara grey's och brothers and sisters typ, och det tar ju en hel del på hårddisken med tanke på att jag har en jävla massa film på datorn med :/



måste sätta mig ner en dag och bara rensa ut allt jag sett etc, datorn skulle nog må bra av det, och kanske installera nytt windows med :<

2008-11-11 @ 22:46:47
URL: http://worldofteddi.blogspot.com
Postat av: amandsegos

saknar dej också! måste leka snart..

2008-11-13 @ 11:06:52
URL: http://amungos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0