jobba

nu ska jag springa iväg till jobbet. eller ja, jag ska gå. har 45 minuter på mig och det borde räcka. :)

jag har fått höra att jobbet passar mig bra och tro det eller ej, men jag är faktiskt även omtyckt och vald av min jobarkompisar att jobba där. big smile. sådana kommentarer gör en gladare än vad man tror. även fast inte jag har världens roligaste jobb funkar det för mig. pengar är ju alltid pengar. hum, undra vem jag jobbar med idag? det blir iaf hemfärd tillsammans med jocke, det ser jag fram emot. men nu ska jag gå gå gå med jordin sparks i öronen. har inte lyssnat så mycket på henne så nu är det faktiskt dags att bedömma.

smaken är som baken, delad!

over and out
johanna

Kommentarer
Postat av: Tildz0r

Hej hopp gummisnopp! Snart bär det av med flyttlasset.. åh gud så jag längtar! Jag har skaffat en blogg jag med. Kan ju inte vara sämre än min syster och blivande adressdelare..<3

2008-10-23 @ 00:12:08
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0