morgonsoffan

jag, mamma och fia sitter själva en fredagskväll som denna och små ler åt detta program. det är helt okej, men jag är bara trött, sur och känslig. fan.

24 år idag sa mamma, vilken stämmning det blev helt plötsligt. "hade han träffat honom nu hade han nog slagit ihjäl honom." det är rätt, men för snällt. IDIOT.
   jag är så himla trött och måste nog gå och lägga mig strax. imorgon ska vi till stugan och sen är det myskväll, ja, ett glas vin eller två kanske slinker ner också. ja, det är väl lika bra. få lite färg om kinderna sådär och kanske till och med linda en liten filt runt mig, ha. det hade väl varit fint. äsch, det kommer bli kul iaf. :) jag har verkligen inget mer att säga, mitt humör är som överkörd asfalt.

flytta med mig dåe?!

hanna
banana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0