ny design

jag fick panik-göra-om min blogg då jag inte var helt nöjd med det förra resultatet. förlåt. den är tillfälligt ändrad för att jag inte orkar lägga ner någon vidare mer tid på den eftersom min kreativitet ungefär slutar här.

men ni kanske egentligen bara är nyfiken hur rundturen gick på lägenheten. det är en stor fyra på 103 kvadratmeter och för att citera hanna"perfekt för en barnfamilj". i detta fall, vårt kollektiv. fast vi blir nog som en stor barnfamilj tror jag. om det nu blir av. mathilda kommer vara mamman i familjen (hon är den enda med körkort och snart kanske bil) och det tror jag hanna, och även ni andra som känner oss tre, håller med om. jag kommer nog försöka att uppdatera om hur detta går, nästa veckan ska vi ha bestämt oss iaf. tihi. :)

Med ett bostadskollektiv (boendekollektiv, storfamilj, kollektiv) menas att en grupp människor som inte i första hand är släkt bor tillsammans av praktiska, sociala eller politiska skäl. Medlemmarna får nära relationer som påminner om en utvidgad familj. Gemensam ekonomi och/eller matlag är ett vanligt inslag. (wikipedia <3)

möbler som skänks bort tar vi emot med ett leende
(det är ändå 103 kvadrat)



dots & hugs
johanna

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kommer och gör om designen ihop med dej nästa gång jag är där. Det är egentligen piece of cake men länge sen ja höll på med både de å photoshop så e aningens ringrostig. Men som sagt vi tar de när vi ses nästa gång. På lördag i stugan kanske? Puss

2008-10-22 @ 08:39:06
Postat av: amungo

GÖR DET! ni skulle ha hur kul som helst och sen kan jag hälsa på och laga stora middagar osv osv osv. do it do it! hihih

2008-10-22 @ 11:31:41
Postat av: Tildz0r

Vi gör det, vi gör det!!

2008-10-23 @ 00:14:20
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/
Postat av: hanna

vi bara måste :)

2008-10-23 @ 00:52:26
URL: http://haanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0