pank

ja, jag är pank. jag sitter hemma när jag är ledig för att jag inte har råd med bussen. :) problemet ä att man då hinner läsa enmassa bloggar och få massa tråkiga och moderiktiga tips på vad man ska shoppa i vinterkylan. eller ja, än sålänge bara höstkylan.

27:e kommer min lön till skillnad från många andras men det är för att jag jobbar inom kommunen. och POFF! där, på samma dag (om jag är ledig), kommer 3000 lämna mitt konto och jag kommer bli lite varmare. kanske?!
   idag har jag gjort precis samma sak som jag gjorde igår. suttit hemma tills syster har kommit hem och vi lånat bilen för att åka på äventyr. igår blev det en sväng till morfar och sedan till bettan. idag blir det nog en sväng till pappa och sedan till morfar igen för att diskutera lägenhet med hanna och mathilda. för såhär är det gott folk; jag, hanna & tildz0r kanske ska starta ett kollektiv och flytta in i min morfars lägenhet då han ska flytta. eller antagligen blir det så. och då bär det av till ekullagatan 13 igen, denna gång med flyttlasset från mamma. jag tänkte dra kort för er som inte vet (och antagligen inte förstod den meningen), min far kommer bli min granne och bo en våning ovanför oss. så istället för att flytta från pappa till mamma, som det var för ca 8 år sedan, så flyttar jag mig tillbaka. nästan.
   jag och min vapendragare satt och pratade om att vi alltid har samma kläder på oss (alltså att det är det ända vi använder oss utav i vår garderob, min är inte mycket större än så), eller iaf liknande. en lång t-shirt med leggings eller jeans och en sjal, jag går dock inte lika ofta i sjal. skärpning. vad ska man ha på sig? :(
   jag och fia är snygga i löshår. fia passar bra i mörkbrunt. "blaack or white" haha.
 
mitt hår är stort och burrigt, kom och hjälp mig?!



värda 1700? :O

love & hugs
haaaaaaaanabanana


Kommentarer
Postat av: adele

kan du inte vara med mig varje dag då som också är ensam i ett tråkigt hus och inte gör något?

2008-10-21 @ 23:04:45
URL: http://adeles.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Oj oj oj - någon har piffat bloggen. Smäckat.

2008-10-21 @ 23:29:11
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0