pengar

jag shoppade loss idag. köpte ett busskort, en vinterjacka och när jag stod där och skulle välja vilka björn borg trosor jag skulle köpa (båda paren var lika fina) blev det båda. klokt. mycket klokt. vi får väl se vad betraktaren tycker, vem det nu blir. hum.

körningen gick sådär idag. jobbigt. jag vill vara klar, fan. har typ 200 lektioner kvar så lär ta tid. måste säga att jobbet är riktigt kul, även fast jag måste gå hemifrån 6.00 imorgon, jag har insett att jag känner mig lika gammal som dem jag jobbar med. jättebra där johanna. nu måste jag sovsegos, eller snart. skor, skor, skor, alltid ett problem. just for the record baby.

jag är inte arg, bara ibland. oftast på dig, and i know you love it. ;D

johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0