säng

sängen är typ min friplats. egentligen min hjälte om alltid räddar mig. mitt rum ser ut som satan och det är kallt här inne. men genom att hoppa över allt på golvet och sätta mig i sängen känns det som en säker plats från allt ont. att kunna ligga här med datorn på magen och titta på mina älskade serier och störtlipa över någon annans problem, jag vet det är inte på riktigt, men ändå. private practice såg jag precis och grät en hel del, nu väntar jag till torsdag så jag ska ladda ner nästa avsnitt. gossip girl är dock närmare och kommer redan på tisdag. nästa köp blir en extern hårddisk så jag kan ladda ner massa mer serier för det behövs. :)

jag har inhandlat mig ett par böcker, vi köpte fyra. jag och min syster alltså. jag fick med mig star av pamela andersson hem och även en annan ok som verkar helt okej. så när kvällen kommer krypandes sen blir det nog att lägga sig i ett bad och börja läsa någon av dem. m-m-m.

var ute både i fredags och i lördags, i fredags träffade jag niclas ute, det var rätt kul faktiskt. gosen kom hem till mig nue, du får lämna din man ett par dagar och ta semester.

"having so much to say, and watching you walk away"

Kommentarer
Postat av: Anonym

what hruts the most.

2008-10-05 @ 16:03:00
Postat av: amandsegos

ledig hela nästa vecka , whii

2008-10-06 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0