sova

nej, det går inte ikväll heller.

jag skrev precis till majsan att man borde börja sticka för att bli trött istället för att sitta här eller framför tv:n. visserligen ligger jag i sängen men längre än så kommer jag inte. då skulle man ju iaf göra något kreativt och bra till vintern och kylan plus att det är snyggt. :) majsans förslag var läsa men jag med min simultankapacitet är så dålig att jag inte kan lyssna på musik samtidigt eller, för den delen, tänka samtidigt. tankarna flyger iväg på ett håll och orden på ett annat. krångligt. jag som faktiskt har inhandlat två, tillsynes, bra böcker. men det går inte. jag läser i badet då går det (det finns inget badkar i den andra lägenheten, men hoppas det går ändå). därför tror jag på stickningen, problemet är bara det att jag aldrig stickat förr så jag vet inte hur mycket koncentration som behövs, hum. därför bloggar jag, då tänker jag minst ungefär, eller mest, vad vet jag.
slutsats: jag behöver ett tidsfördriv som gör mig trött
      (har man vänt på dygnet så har man)


sticka pacman?

Kommentarer
Postat av: c

sticka!? jo det tycker jag låter som ett bra tidsfördriv.. får man beställa ett par vantar som håller mig varm under vintern?

2008-10-22 @ 11:28:03
Postat av: Rikard

Gillar din blogg! :) Hur får man överskriften på varje inlägg i ett annat teckensnitt mot vad man har i övriga bloggen?

2008-10-26 @ 16:45:07
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0