Svårigheter

Sofia gästbloggar:
Det är märkligt att en människa är så noga med att ha mobiltelefon när hon vägrar svar. Varför? Varför? Hur svårt är det? du rotar fram mobilen i väskan, trycker på grön lur och säger därefter "hej". Svårt? Nej, jag tror inte det. Men visst heter du "mammsegosen" kanske det är det.
Och, om man nu bestämt sig för att inte svara i mobilen kan man vl ringa i förväg och tala om att man inte vill svara senare så att alla frågor kan avhandlas i förtid. Men nej, krångligt ska det vara.

Sen finns det ju dem som har mobil men kopplar bort sig på jobbet på fredag så att dem är helt okontaktbara resten av helgen. Puckon!

För att citera en låt sm fanns på ett band jag fick med den underbar tidningen kamratposten när jag var lite: "Morsor och farsor, dom hajjar ingenting. Morsor och farsor, dom är nog lite ding"

Jag sätter punkt här nu.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0