tröttis

jag är trött och ska upp tidigt imorgon för att köra bil, börjar jobba halv tre. det är lite surt. men jaja, vad gör man inte för sitt körkort, hum.

nu kollar jag och mathilda runt på möbler och diverse ting till lägenheten. som galningar. det är skoj men om mitt bankkort hade blivit tunnare för varje gång vi kommer behöva använda det nu så skulle det inte finnas kvar snart och så tror jag vi alla tre känner. det blir mycket pengar första månaden. för om ni kanske inte förstod det, så fick jag min fars godkännande att flytta in så nu hnger det på hanna. men det vet vi i slutet av veckan (läs; även ni). jag och m däremot flyttar in i vilket fall som helst. vem vet, om det blir en plats över, sugen? :D

tänk positivt, det är bara 55 minuter. sen är det över.
(tro mig, jag kollar klockan hela tiden)

hannaochtjerleken

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hde jag inte redan haft en lägenhet hade jag flyttat in utan att tveka. ;)

2008-10-29 @ 10:35:09
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0