womanizer

det var denna låt som fick mig igång igår. :) på tal om musik, jag har gått och lyssnat på jordin sparks nu och det är ett helt klart godkänt album. en helt klart godkänd artist alltså. låtarna är ju självklart i varierande kvalité men de flesta låtarna är brabra. jag vill ha britney's nya nu, men det kommer ju först i eptember. suck. jag lyssnar på ALLT. :P

igår var det utgång igen, det var ju trots allt lördag och ja adele, du fick mig rejält berusad. tack! :) men först var det en tripp till stugan, och jag körde massa bil. det gick bra och fort, lite för fort kanske. mycket trevligt och trivsamt. det var längesedan jag var där nu och det hade förändrats men det var verkligen skönt att komma ut på landet lite. sen hem och byta om för att åka till förfesten och sen hamnade vi såklart på trägår'n. kul var det. natten var lång och mitt väntande tog först slut klockan fyra då jag kröp ner i bädden och somnade gott, jag vaknade inte förrän vid ett tiden idag och rusade i princip iväg till jobbet direkt. men jag kn ju säga att det märktes att det var lönehelg, för det var mycket folk ute. :)

jag, till skillnad från många andra, får inte lön innan imorgon och kan alltså inte stilla mitt shoppingbehov förrän dess. jag måste ha en vinterjacka! det är både kallt och mörkt ute nu. egentligen behöver jag skor också, men misstänker faktsikt att jag behöver pengarna till lägenheten istället. gud vad jag längtar. M H J nu är det vi tre mot världen!

första körlektionen av många sker imorgon, nervös?!

dear mr.president - pink
johanna

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Adele borde skämmas. Jag skyller hela min berusning på henne och vägrar ta något ansvar för mina handlingar.



Nästa gång är det du och jag på dansgolvet stumpan. ;)

2008-10-27 @ 00:25:32
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Tildz0r

Det kommer att gå skitbra i morgon. Du kör ju bäst -eller hur! Vi tar det i mörrn kväll för då ska vi ses igen<3<3 gottans.. Du glömde mig innan, men det får väl vara okej så. Kärlek<3 Det är vi iaf.

2008-10-27 @ 00:36:09
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0