humdidum

man ser inte naken ut när man har tatueringar. jag funderar på att tatuera mig.

jag sitter i sängen och tittar på tröjan som jag sov i inatt, den är alldeles förliten. kläder man sover i ska vara stora. ikväll är en kväll då jag känner för att sova i det jag har på mig och sedan även gå upp i det och ha på mig det imorgon för att jag är så lat. jag är äcklig jag vet och jag skulle aldrig göra det. men jag vill, det skulle vara lite som en frihet för mig. att inte vara äcklig när man har på sig den tröjan man sover i. en annan anledning till varför jag vill det är för att jag ska slippa ta ut en tröja i garderoben, först leta upp den, sen slänga den på soffan på morgonen, och sen inte hitta den nästa kväll så man får ta en ny. det är inte så konstigt att min soffa aldrig syns. nej, jag kan inte sova utan tröja.

x x x

människor som dricker så att dom blir fulla, till exempel jag, blir oftast bakfulla. kanske inte jättebakfulla, även där jag, men man känner ändå av att man druckit. nej, ni är inte trötta eller åt något dåligt, surprise, ni ÄR bakfulla. kroppen känner av att alkohol har strömmat i ert blod och ni är uttorkade. lev med det eller sluta drick. för jag är så fruktansvärt trött på de fraserna och hur många äldre är det inte som använder de så ofta. de äldre använder de för att de verkar skämmas över att de druckit och så lär det ju vara i de yngre fallen också men som tidigare nämnt. antingen dricker man så man blir full och står för det nästa dag eller så dricker man inget eller i måttliga mängder så man faktiskt inte känner av det dagen efter och till och med kan köra bil. man låter inte bli att köra bil för att man är lite trött om ni ska en sträcka på två kilometer, ni gör det för att ni är bakfulla. medelåldern får skärpa till sig.

mattekunskaper räcker inte till för högskoleprovet, du måste vara smart. det är inte jag. :)

nu ska jag kolla på Barack Obama's tal som han höll förra veckan för det har jag missat och det ska tydligen vara himla bra. imorgon ska jag göra precis lika mycket som idag, ingenting (kanske träffa någon gos eller två, who knows). för jag är ledig.
   jag har hittat mina nycklar. xoxo gossip girl

Kommentarer
Postat av: Carne

Obama har ju redan typ förlorat. John skare vara. Han e lite mer pro krig tyo. och de e fan bra. Dessutom e ju toy Obama värsta emot aborter och sånt. och förutom det så e han en korrupt jävel ta bara som exempel när dom ville rösta igenom ett "Bill" i Chicago för att motverka korruptionen så var han emot det. De e ju ändå rätt sjukt. Dessutom e han släkt med Bush och tillockmed Chainy (inte för att dom e rätt soft ändpunkt) långt tillbaka (1600-tal)men ändå (Undra vem som hade en affär med slaven. haha ) Och för det sista är USA redo att ha en president som heter Hussein i andra namn. de vette dan. Over and out

2008-09-11 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0