i have nothing

jag börjar återfå krafter och det är underbart. genom att umgås mycket med min älskade syster och barndomsvänner plus seb (sedastiansvenson.blogg.se, läsläsläs <3) så är jag påväg att resa mig ordentligt igen. :)

espen espen espen, får mig att le så himla mycket. "hannis jag fick ett bilsspel igår. men vet du, det funka inte (tittar på mig med hundögon)" det är bra. nu försöker han kasta läkerol på mig, haha. jag har fått mycket bra musik som jag kan lyssna på länge länge. det är Mat Kearney. tack JP. mamma och pappa fyller år imorgon och jag hinner knappt träffa någon för jag jobbar heldag (06.45-21.00), det känns lite trist. men många mer år hoppas jag att jag hinner fira dem så. nu måste jag snart sätta mig på min cykel med bocka-styre och trampa bort till jobbet. yes. missförstå mig inte, det är roligt men långtråkigt, jag trivs. jag, seb och jocke jobbar ju på samma ställe som har man tur kan man få en cykelvän hem eller någon att prata med under tiden man tar en ciggiluring.

igår när jag fia, seb och jp var och fikade pratade vi om bloggar. vi pratade om hur det har blivit trendigt att ha en bögkompis, vilkket förvisso har varit trendigt länge, men nu ska han ha blogg också. då är allt på topp. undra varför detta är så viktigt och att inte heller kalla honom sitt namn utan orden "min bögkompis xxx som jag träffade.....". jag måste ju också vara trendig och det är därför jag nämner seb's blogg här i min. jag vill vara trendig och rätt. blondinfia är det också dags för snart, då ni. :)

you know you love me
xoxo johanna

Kommentarer
Postat av: adele

jag måste också skaffa bögkompis...

2008-10-01 @ 00:23:41
URL: http://adeles.blogg.se/
Postat av: amungo

gosen!

2008-10-02 @ 13:14:38
Postat av: Sebastian

Ni är hjälplösa utan oss. Tack gode gud för mig.

2008-10-12 @ 22:44:50
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0