i just can't stop

jag har tagit mig till jönköping, anlände igår 16.20. SKÅL! btw, 0738195561 är mitt nummer tills på söndagkväll. :)

ikväll äre fest. vi ska gå till centrum, det ska nog bli skoj. imorgon bär det däremot iväg till göteborg för utgång hos gosparet, simba och mufasa. följ med vettja. :D hum, vad har hänt mer. absolut inget. jag kan dock konstatera att PF är värre än det allmänna mörka hotet. de lever i samma bubbla som man gjorde för ungefär hundra år sedan och ja, jag tycker alltså detta är dåligt. skärp er. nästa helg blir det även en liten kidnappning var väl tanken. hihi.

just det, permobilar är inget att ha. köra ner i diken och hamna på akuten är väldigt onödigt tycker jag. men man kan väl skryta lite med att han blev lite av en lokalkändis. så det kanske var värt det(både radio och web-bt. woho :D). uppmärksamhet är ju trots allt viktigt. men det blev nog inte värre än ett par frakturer och han, lik som jag, tyckte det var förbannat onödigt och för att citera honom så var han "genomsvett" (på riktigt västgötska) inne i sitt rum på akuten. bra jobbat pappa. :P

nu äre party pågång, SKÅL!

att jag slutade röka är seriöst mitt livs sämsta beslut!

Kommentarer
Postat av: keffanna

Nej men vad har Lars-korven-Göran gjort?!

2008-09-29 @ 05:27:58
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0