ibland

hej blogiiiiish!
ibland är man alldeles för full, igår var en sådan dag. och det har blivit för många sådana dagar det senaste. lite dumt, men jaja. jag har haft roligt och det är viktigt. :)

hanna säger: goselin
elin » fantastic six :* säger: myshanna
hanna säger: ibland saknar jag dig, idag är en sådan dag
elin » fantastic six :* säger: aw, men näe vad söt du är
elin » fantastic six :* säger: jag saknar dig med, speciellt i skolan, det är så sjukt tomt!

det här är gosigt. :) jag är enmassa ledig och det är så sjukt skönt. köpenhamn-resan smyger sig på och nu är det nära. jag är fruktansvärt sugen på att shoppa. måste dock lära mig att inte supa upp mina pengar, hum. men helgen har varit trevlig och kräftskivan igår var oslagbar. så jävla roligt blev det och det var inte bara jag ska blev helt kanackas, utan ALLA blev det. hihi. :) men nu ska jag återgå till min fosterställning i min ensamhet innan familjen kommer hem och börjar tjata, för tro mig, det gör dom. och dom är inte dåliga på det.

GOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0