titta inte bort

Kate Voegele - nått att ha? :)

nu är man hemma igen efter köpenhamnshelgen, det var ruskigt kul och bilder finns att se på facebook. även en film, hum. :P jag spenderade miljoner känns det som. köpte ett par ruskigt snygga stövlar, och prislappen satt där den skulle, men de var helt underbara. :) sen vart det festande och skakande som aldrig förr. seb hittade en ny vän som i princip letade folk för att använda som handuk, alltså torka av sig all sin svett på. men ho va la vrölhet. har jobbat två dagar nu och är ledig igen, det är skönt men jobbet är bra nu. :) alla som träffar mig kommer se mina supersnygga outfits. m-m-m.

så mycket mer finns det inte att skriva. jag är trött och ska snart duscha, för att sedan sätta mig på en buss ner till stan och träffa systeryster (nej, jag har inte fått nog av henne efter helgen) för att dricka en chailatte hoppas jag. om waynes har öppet. hum. så snart är jag ren och fin igen. GOS
kidnappning pågång nästa helg, det ska bli skoj. och du, du är VÄRD så mycket mer gose.

den spanska räven rev en annan räv ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0