you've got the love

imorgon bär det av till köpenhamn, jag har fått ansvar att handla till vår picnic på tåget och eftersom jag sover så länge som jag gör, är jag lite smått stressad nu.
things to do before i go:

    - duscha
    - packa
    - växla pengar
    - handla mat
    - leka med BF
    - göra mackor och mys

nej, ni kanske inte tycker det var så mycket men det gör jag. a walk in the park maybe baby (efter helgen)? just det, jag vet inte hur mycket pengar jag ska ha med mig heller. det är lite småjobbigt det också. det beror ju på helt och hållet hur mycket man äter, shoppar och dricker och det är ju rätt svårt att bestämma innan. iaf shoppingen. men mycket pengar har jag tänkt att spendera, det lir inget snålande här. :) will, grace, karen & jack, köpenhanm, here we come! ;D

anna, jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: mathildak

Hanna! var är du? jag saknar dig.

2008-09-11 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0