All By Myself - i wanna be!

det måste vara käääääärlek.

jag förstår inte det här med kärlek. jag har i princip varit singel hela mitt liv, men efter att jag var kär första gången går jag bara och väntar på det igen. det konstiga är att jag egentligen trivs jättebra som det är och vet inte alls om jag egentligen vill ha någon just nu. ändå går jag och deppar över att jag inte kommer bli kär igen och aldrig träffa någon. livet är ju så mycket mer än kärlek. jag har massor jag vill göra och att bli kär skulle nog egntligen bara sabba för min planer och drömmar för ofta så sätter man dom åt sidan för den man är kär i. jag är trött på det. livet skall enligt mig inte kretsa kring detta men har du en gång fallit dit är det sedan det enda du vill ha. jag är verkligen trött på det. mina drömmar är nu det enda som ska styra mig, jag tycker om mit jobb och jag kommer nå mina mål på egen hand utan att det finns någon medmänniska inräknad i den bilden. I Will Survive är en underbar låt - I was strong, and i still am!

Kärlek är en känsla som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet
(wikipedia beskriver kärlek på detta sätt)


Klart Slut.
johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0