all over you

här ligger jag igen och försöker få en annan sjukling att sova. hon är tyvärr för långt borta för att ja ska kunna hålla i handen om hon vaknar på natten, eller ja, hålla i handen jämt. må bättre! nu ler hon, hon är ett barn, ett sött ett. JN - CE

idag har jag och math haft färga-håret-kväll. det gick inte så bra. nej det blev inte orange, det blev typ ingen skillnad. tusan. fast jag borde gå och klippa mig så för väl göra en kombo. jag vill ha mittbena, lockigt oh röd-brunt-blondt hår oavsett vad ni andra säger. jag har inte tillräckligt med fräknar elelr tillräkligt stora läppar för det, men det är fint. jag vill se ut som hon på indiskaplanschen. hon är söt. lagat mat har jag med gjort som vanligt, det blev tacoköttfärs med ris och en blandning av grönsaker. med dom hackade i småsmåsmå bitar var det bara att lägga allt i en skål - röra runt och äta med sked. det är jag och barnmat, jag tror det har att göra med att jag är lat. hade jag haft en kamera hade ni fått se allt jag gjort idag, som då inneburit färgat håret och min mat, men det går ju inte för jag har varken en kamera eller en fungerande dator. men snart, snaaaaart.

Breath in and breath out

JN

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är kanske rent utav beroende av denna bloggen nu, iaf ett par dagar till, sen kanske jag har glömt bort den...

sitter och jobbar natt nu :/ hur tråkigt som helst.. undrar om du kommer i morgon så man kan titta på ditt hår....

2009-02-06 @ 03:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0