Homebird

Jag tänkte bara uppdatera er om helgens tillställningar också.

I fredags var det Göteborg och queer på park lane, det brukar verkligen vara toppen att gå dit men inte denna gången. jag har sovit ör dåligt och jobbat för mycket så mina ben fixade inte riktigt alkoholen, promenaderna och all dans som kvällen bjöd på. dock kröp vi inte ner i bäddarna förrän halv sex på morgonen.

Som ni kanske också förstår att efter den kvällen och natten var vi välförtjänta av en lång sovmorgon och jag vaknade av att ljus sipprade in genom köksfönstret. det var otroligt skönt att vakna upp till strålande solsken. viktor klev upp och ställde sig i fönstret och rökte och den kalla luften blandat med doft att rök fick mig att känna en känsla av välbehag och lättnad för att det inte var något jobb den dagen. jag kunde för en gångs skull ta det lugnt.

Senare på kvällen
när jag anlänt hem till lägenheten mötandes av mathilda och till våran stora glädje står det ett flak cube på vardagsrumsbordet var det bara att börja om. jag satt på toaletten och pratade medans mathilda stod i duschen och hon var inte så tyst hon heller. sen var det smink, klädval och fördrink till cissi kom och förfesten på tre var igång.
   Mycket krångel med en vin flaska och många cube senare befann vi oss på en annan förfest i tio minuter innan vi begav oss ner till stan och köade till trägår'n. vilken besvikelse! så efter en shot eller två tog jag mitt pick och pack och gick till rfsl och avslutade kvällen på ett kanonkul sätt.

Nu ska jag bädda rent i min säng och lägga på mina nya lakan, m-m-m. (kom och kryp ner) btw, jag ska sno mina föräldrars kamera och börja ta lite mer kort. jag har faktiskt shoppat så ni får lite nya lookar på mig, och till och med kanske får se tatueringen. men ni ska få en bild från i fredags. man kan nästan tro att vi är onyktra.



JN

Kommentarer
Postat av: Sebastian

BÄSTA BILDEN NÅGONSIN, JAG ÄLSKAR DEN!

2009-02-03 @ 01:06:12
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackra människor<3

2009-02-12 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0