MMS - en bild som förgyller dagen

Det plingade till i min telefon innan. Ni vet nokia:s standardsignal för meddelande. Jag öppnar det och inser att jag fått ett mms. Mms kan gör min tråkiga vardag till något lite extra och det gjorde detta. Jag sitter med ett leende på läpparna och har jag tur sitter det kvar innan ångesten kommer över att jag ska till friskis på ett medelpass. Jag ska jympa. Min koordination funkar inte så bra gott folk, är ni utan för friskis vid åtta så vill jag bjuda er på ett skratt genom att titta på mig. Men tillbaka till mms:et - jag fick det ifrån en mystisk man, man kunde inte genom bilden urskilja vem det var, han hyllade mig och visade sin charm på balen och idag får jag denna fantastiska bild. Jag finner inga ord.



Igor - the man the myth the legend ;)

JN

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch din prutt. du suger och du har lämnat mig.

2009-03-02 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0