söndag

jag har verkligen inte kommit långt idag, nu är jag tillbaka i min startposition - sängen, datorn på magen och whitney som kommer ur högtalarna. i love whitney. m-m-m.

jag är ensam hemmea i lägenheten och jag tänkte faktiskt inte göra någon mer tankeverksamhet än den ni fick imorse, ni får vara nöjda. jag har inte hur mycket som helst att ge. haha. som jag sa till min vän elin innan; man slutar tänka när man är klar med skolan. man tänker inte längre än en msn-konversation och det är väldigt lite för min hjärna egentligen. jag tänker nog mer än vad jag tror dock men man har inget bollplank längre och utan att ha någon att prata med får man heller inte några tankar. men nu tänker jag lite, på shopping. (jag ska inte modeblogga men det är svårt att skriva om något annat när det är det ända man tänker på)

vilka skor ska man ha i vår?

i know you hate me
xoxo
johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0