time to go

HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR OM MAN ÄR KORKAD TOM OCH GLAD

det är vad som finns inom mig nu. hur kan en människa vara korkad. eller är alla bara smarta på olika sätt? jag irriterar mig på dumma mnniskor. jag påstår inte att jag är smart men jag påstår däremot att jag inte är korkad. jag har svårt att förstå det. det hade säkert dock varit lättare att vara korkad, precis som markus krunegård sjunger i sin låt jag är en vampyr, hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad. men alla kan tänka, där gick den idéen snett. tusan.

TM - hon är ointelligent och du bör inte lyssna på ett ord av vad hon säger. you are so much more!
(klipp dig och skaffa dig ett jobb kärring)

JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0