circus

long time no see.
jag sitter här och lyssnar på britney, efter att varit på förfest med champange och britney's nya album i göteborg innan vi begav oss till queer blev jag frälst. så jag tänkte att jag skulle lyssna igen om det och se om frälsningen berodde på champangen eller faktiskt på musiken. likaså gjorde jag med agnes album, dance love pop. så det blir väl kvällens aktivitet. betyg kommer senare. nyår var bra, tack alla ni för kvällen. jag tänker inte, som de flesta andra bloggare gör, skriva en resume på 2008. jag har varken minnet eller orken till det. jag är nöjd med året. jag hade ett nyårslöfte, bli full. check.

2009, nytt år nya möjligheter

JN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0