jag är en vampyr jag suger och spyr

eftersom min standard nu ligger på ungefär en vecka mellan varje inlägg tyckte jag det var dags att skriva igen.
jag vill ha skor i sällskap med mina. ungefär så sa en man på teven innan till sin kvinna. han skulle precis i allafall fråga om hon ville bli det då hennes telefon ringde och avbröt allt. dom skulle ju bara levs resten av sina dagar ihop. jag blev lurad av denna scen då jag trodde, när han sa att han ville ha ett par skor brevid sina i hallen, att han skulle ge henne en nyckel. jag vet itne men när väl jag såg att hans verkliga syfte egentligen varit att ge henne en ring, för att bara spendera resten av sina dagar ihop, blev jag en gnutta besviken. jag har fått en nyckel en gång, det var av en ren slump nästan, "jag orkar inte gå upp än" "men ta reservnyckeln och lås när du går" den återgavs ca. 7 månader senare. det är en fin gest tycker jag. men jag är kanske för ung för att inse att faktiskt ringen är det fina och nyckeln är bara en bit på väg. men jag passar som singel har jag hört. efter att vara den enda här hemma som inte har besök så passar jag som singel. att ha råd att shoppa upp mina pengar då jag inte bjuder den jag högt värdesätter på mat, passar jag som singel. i l o v e i t. tss.

jag hittade min kärlek och tror inte det händer i första taget igen. du hade ju inte förbrukat dina kär-gånger, då kan det väl inte vara omöjligt för mig? men dom kanske är väl fördelade, "johanna nilsson - 1 gång" "hon-som-blir-kär-gång-på-gång - 3 miljoner gånger". that's my view at love.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0