release my body

den ger mig styrka. i not in control, release me, release my body. jag kan övervinna allt med denna i öronen. tack agnes. jag är på bra humör, riktigt bra humör. en konversation med någon kan verkligen få upp humöret från botten, fast mest var det låten nu. att lära känna någon som är smart och faktiskt kan prata och skriva rätt och som även besservissar är varmt välkommen för det är kul och man får ut något av samtalet, jag behöver det nu när man inte har skolan som bollplank. so let me go, release me, release my body. agnes album var bättre en britney's för övrigt. inte för att britney's var dåligt, men det var sämre. många låtar var bra, men agnes låtar var bättre. en kombination av hennes skiva och britney's hade passat mig som handen i handsken. I say; release me, cause i'm not able to convince myself that i'm better off without you.

Agnes vs. Britney, 1 - 0

hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0