rmx

jag behöver ny lön och ny lycka. en vecka kvar.  jag måste spara pengar, köpa ny mobil (då jag tappade den i lördags och gjorde sönder den, jag slängde ner den för en trappa, självdestruktivitet), en ny dator, träningskort och massa annat. fan. jag måste börja träna nu, innan tårarna sprutar, adrenalinet pumpar till max och fettet växer till sig ännu mer. jag har energi, varav nu förtiden mest är ilska. den måste försvinna, jag fixar det inte längre. jag måste gå ner i vikt då jag nu bara går upp, och jag skriver inte detta för att låta som en människa som faktiskt är smal men ska säga så bara för att man måste. jag måste börja träna då jag inte vill sluta äta all den goda maten. men jag kan inte väga 100 kg heller. jag vill må bra. tjock och lycklig innebär förhållande, smal och deprimerad innebär singellivet. men jag ska inte klaga egentlgien, i vissa stunder är det fantastiskt att vara singel. men nu, när vi skulle ha mys som slutade i parmiddag och jag blev femtehjulet (ja, jag kom på en bra lögn för att slippa och smita iväg) är det inte det roligaste jag har varit med om. och just idag när jobbet har varit skit och jag får höra detta vill jag träna. jag lär slå någon annars, slänga ur mig dumma saker och låta tårarna spruta. men inte idag, inte än. min ilska får stanna här och i mig för nästa vecka är det ny lön och ny lycka.

over and out
JN

Kommentarer
Postat av: mathildak

duh, det hade vart sex hjul.

argh.

det går över:) kärlek<3

2009-01-22 @ 00:28:44
URL: http://mathildaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0