You wanna stay?

Dagens topic har varit sex.
Det började med att handla om att vara passiv och aktiv.

Det var en vanlig måndag och Johanna och Joakim hade planer på att gå och sola (naket), men då det inte fanns några tider gick vi och shoppade istället. Såklart lyckas vi båda spendera pengar, vi ska nog inte shoppa ihop längre. Det var nämligen han som var med i göteborg också. Efter detta träffade vi Sofia, tiden var ungefär sex och vi blev utslängda från affärerna. Påvägen upp till spice n' rice där vi spenderade mer pengar och jobbade hårt på magen kom ämnet upp. Passiv eller Aktiv? Vi behöver inte gå in djupare på ämnet då jag och fia gjorde detta och fick mer klarhet i mänsklighetens hemligheter. Sen for vi hem till Sofia (ja, det var i en rymdfarkost, ssssvvviiisssccchhh) och tryckte i hos lite godis. När Han den dära pojkvännen kom hem var det slut på sexfronten och jag och Joakim satte oss på bussen för att ifred kunna fortsätta vår konversation (nej, bussen var inte tom). Hela samtalet avslutades på busstorget då vi var tvugna att springa på våra bussar och fick klarhet i vad vi tyckte om när ett samlag uppstod (om det nu någongång skulle hända mig igen).

Min mobil fungerar inte förresten, så för er arma stackare som faktiskt försöker få tag på mig genom att ringa kommer detta inte gå då man inte hör vad jag säger. Men fortsätt smsa, låt dem flöda! Tihi, jag ska få ett sms imorgon (och enmassa mer som vanligt :P ).

I wanna love you like I can

JN

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sv: Vad söt du är! Och vad gör du uppe så sent om nätterna? Fyfy ;) Det glädjer mig att du inte kunde hålla dig för skratt - det är så det ska vara :) Ja en fika skulle inte vara helt fel! Och värmen i form av solen lär inte hända, men det går alltid att ordna på andra sätt. Roligt att du hörde av dig! Jag blev glad :) Tack!

Puss

2009-01-27 @ 20:58:00
URL: http://dearjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0