.. har jag en förmåga att glömma bort


Nu sitter jag här igen. Jag fick mig en glad överraskning när jag kom hem från jobbet, som vanligt efter min lilla promenad lyssnade jag på radio och hörde inte ett dugg. Jag kom nämligen hem och såg att det satt människor ute och grillade lite, så i goda vänners sällskap slog jag mig ner och kände mig lugn tills jag kom på att jag var tvungen att plugga så efter att Math kommit hem och jag växlade några ord med henne hamnade jag här och har nu pluggat lite. Boken ska fram en sista gång innan det är dags att sova. Guess what, förhoppningsvis även en sista gång för alltid. hihi.

Jag är frälst, Melissa Horn har en underbar lugnande röst och det är hittills den enda musik jag lyckats lyssna på samtidigt som jag gör något annat (läs; läser). Tack Cornelia, jag behövde henne i mitt liv just nu. En svacka är påbörjad också, Math är också nere i den, en lässvacka. Bok på bok på bok, jag har inte haft sådan hjärnjympa på länge och fick jag bestämma skulle jag inte gör något annat än att läsa hela dagarna just nu. Där Regnbågen Slutar heter den bok jag är inne på nu, samma författare som till den tidigare boken. Den här är skriven på ett litet speciellt sätt men den har nu fastnat och allt annat i min verklighet är nästan bortglömt och alla mina motgångar känns som framgångar.

Läs mer eller förbli dum

xoxo
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

missade ditt samtal igår ju, o nu tänkte ja stötta dig in i det sista! icke. upptagen kvinna är vad du e :) men.. ja tycker om dig ändå :)

2009-06-02 @ 11:42:40
Postat av: Anonym

du har en förmåga att aldig uppdatera

2009-06-17 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0