måndag

plugg plugg plugg.

det känns som att jag inte hinner med något annat än att plugga och jobba nu förtiden. mina veckor är fullbokade jämt, visserligen med både roliga och mindre roliga saker men min egen tid försvinner. den hinns liksom inte riktigt med just nu. men jag har snart semester så jag får väl ta igen det då. men det är mycket innan dess. pust suck stön.

helgen for jag iväg till göteborg och gjorde mitt hår och dansade som en tok. det var supertrevligt men jag missade balen dock. mindre kul. fast alla mina flickor är jämt snygga, bilderna visar ju ännu tydligare på det. ni vara tjusiga och jag hopps ni hade det trevligt också. jag minns att min bal var underbar. vad är väl en bal på slottet...

måste hitta något att äta nu, jobb sen.

Grattis amansegosen!
(häng på systemet med a-lagarna)

xoxo
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0