astronaut

måndag. jag är ledig. jag borde plugga teori.

det händer konstiga saker i mitt liv nu och jag är förvirrad. jag vet iten hur jag fungerar när allt faktiskt klaffar och jag inte kan säga annat än att jag mår bra. helt och hållet. att må bra är en konstig känsla som är svår att hantera. eller egentligen är det bara att vara och surfa med på vågen. men är det inte så att bara döda fiskar följer strömmen. die die die. jag måste verkligen anstränga mig för att låta bra vara bra, jag har nästan sabbat det en gång och det är dumt. men känslan är mycket lättare att hantera och jag är van vid att fela. jag gör inte rätt, jag gör först fel sen rätt. eller försöker göra felet till rätt men det är alltid kvar en trygghet i det rätta, det lilla lilla felet. that's me.

det är måndag. jag jobbar inte idag. teorin och körkortet närmar sig med stormsteg.

brumbrunbrum

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

brun.

2009-03-23 @ 14:24:22
Postat av: Anonym

jag saknar att prata med dig! vill ses snart.

2009-03-25 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0