Love Game

nej, jag har inte flyttat. jag bara umgås.

Dom senaste dagarna:

- After Dark, grymt bra! jag skulle kunna gå på det igen, flera flera gånger. L o v e  i t!

- Varit full och fullare (y). Brassan i fredag efter After Dark var inte att leka med. jag skojar inte när jag säger att jag, mamma, fia och jockim verkligen tog över dansgolvet och visade hur det skulle gå till. många porrdanser och twistar senare blev det hemfärd. eller nästan, det blev muffins och te. sen var det bara att gå på't igen på lördagen efter jobbet och jag gick på't rejält. sen var det hemfärd. eller nästan, det blev vatten.

- Jobbat (n), det funkar. okej.

- Köra Bil, brum. Jag jobbar på det rosa kortet så gott som det går. Wish me luck.

- Tandläkaren, det var fina tre minuter. tack :)

What's up:

- Träna, nu ska jag smita iväg på ett spinningpass och imorgon blir det solarie plus mer träning. bech 2036 here i come. nu ska jag blir snygg, som aldrig förr. ni ska få se. 2036 säger jag bara!

- Köra Bil, brum. Jag jobbar på det rosa kortet så gott som det går. Wish me luck.

- Basket, det verkar vara kvällen händelser om det inte är någon som ska iväg på bugg. hum.

- Håkan Bråkan, jag och min bäste kamrat mathilda ska iväg och se denna guda skapelse från ovan och hans fantastiskta musik. vi får väl se om det kommer i närheten av hur bra After Dark var. (i min kalender står dock Lars kristerz, tjena.)

- Jobb och ännu mer jobb

Så ser det ut!

Maraton. Drömmar. Livlig Fantasi

You know you love me.
xoxo Johanna

Kommentarer
Postat av: Marie

DEt är bra Johanna man skall hava mål här i livet :D

Men du skall icke försätta för höga så beach 2036 lanske skall skjutas upp så du inte tar ut dig!!

Nice att after dark var kul!

Sen skall du icke inta så höga mängder alkoholhaltig dryck ty det är icke bra för din lever!!



puss

2009-03-09 @ 13:45:01
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, ha en fortsatt trevlig dag!

2009-03-09 @ 13:47:25
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0