Run

oj, där hände det igen. jag trodde inte det kunde hända faktiskt.

min mage kurrar, hennes med. fast min kurrar på massa sätt. eller iaf två, ett är för att jag är hungrig. nu klagar hon på att jag småler. men jag kan ju inte låta bli när hon ligger här jämte. hon är söt. nu pussades hon helt oförberett, sånt får man inte göra.

jag är jättehungrig och väntar på att fia ska vakna så jag kan få äta spice n' rice. det är verkligen kärlek har jag kommit på. speciellt en dag som denna. VAKNA! jag är faktiskt ledig idag, hör och häpna! det händer inte ofta men idag så. min plan är att feta så himla mycket. my life couldn't be better. hihi.

S - I'll be right beside you

johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-03-15 @ 13:31:58
Postat av: Anonym

kärlek till dej

2009-03-16 @ 21:46:02
Postat av: Anna

Hej snygging!



Kan inte du, jag & koffe åka och hälsa på Alex en helg i stockholm framåt senvåren/tidig sommar?



Kramkram!

2009-03-18 @ 20:32:13
URL: http://fikasugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0