Spinning

Hemma efter att ha tränat och handlat.

Spinningen var jobbig, man blir chockad över att hur fort ens kondition försvinner. sluta träna + börja röka = ingen bra kombination. men det var svettigt och jag blev inspererad att köpa god mat med mig hem. det blev till att steka lite lax och champinjoner i soya och creme fraiche för att sedan äta detta med keso och avokado. det blev riktigt gott. ibland lyckas man, haha.

Tvättat har jag också hunnit med så nu ska jag springa ner och hänga upp det sista om det har velat som jag. Den strejkar nämligen ibland och låter då bli att slänga ut allt vatten så kläderna dropar när man tar ut som ur tvättmaskinen. nu sitter ni säkert och tänker "men dom ska vara blöta". jo, jag vet. men dom ska inte rinna och göra golvet blöt när man lyfter ut dom. så nu hoppas jag på det bästa.

Hänga tvätt, skriver sen om tiden räcker till. :)

JN

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehrm.. hur fort är fort? kanske ett par veckor...

2009-03-13 @ 07:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0