There's no way to hide

Hej. Jag är klantig.

Jag är trött på att läsa bloggar om hur negativa folk är och därför både läser jag och promotar blondinbella:s blogg då den är väldigt positiv och pushande. Don't be so deppiga people! Alla har vi varit där och en del är säkert där fortfarande. Men blir livet bättre av att ni sitter hemma och skriver om hur deppiga ni är? Nej! "det funkar att skriva av sig sina känslor" Jag tror inte på det. Gör något istället, varför inte springa bort dom så slipper man bli deprimerad för all tröstmat man äter. För tro mig, det kommer slinka ner oavsett om ni är trötta, ledsna eller superglada. Så istället för att hamna i en ond cirkel så kan man ju försöka bryt den lite. Jag tränar för att kunna äta (och bli snygg med då såklart).

Nu ska jag smita över till Sabina innan jag ska träna. Good luck.


Have fun in the sun
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yeah! And don't forget the sunscreen!

2009-03-30 @ 17:21:43
Postat av: Sebastian

Ey, being blue is the new black. Fo' show.

2009-05-29 @ 00:49:19
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0