Tisdag


Jag är hemma i borås igen efter några dagars semester i Laholm. Det behövdes verkligen. Men nu är jag hemma och det är underbart. Fick vara med sabina hela kvällen igår och helt underbar är hon. Jag vill vara med henne jämt. Jag ska nog slänga på mig lite kläder och springa dit en sväng innan jobbet. Om jag inte fastnar i boken. En helt fantastisk bok - PS. Jag älskar dig. Många har nog sett filmen vad jag hört men det har faktiskt inte jag och jag förstår inte hur man ens överväger att se filmen innan man läst boken för den är otroligt bra.

På fredag åker håret förresten gott folk. Min goding Joakim ska nämligen chopchopa lite i det och även lägga i en slinga här och där. Men tvivlar inte på hans kunskaper då jag känner honom väl och vet hur noga han är. Är ju såklart lite nervös men det är ju bara håret (mitt hår ät mitt alt!). Sen är det även utgång som gäller, i the big city. Eller ja, göteborg.
   Nej nu blir det mat, kläder & läsa innan jobbet. Btw, jag måste plugga läskigt mycket teori nu. Suck.

Vi hörs ;)

xoxo
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

du hade säkert det bra i laholm, här skriver ja ett helt inlägg om hur underbart det är men inte. aja.. kul johanna!

2009-05-26 @ 22:36:17
Postat av: Maaaaaaaaaaarie

Uff Uff hoppas din cykling gick fint idag och att du inte dog på handbollen...

Finnnnt att du har en bra bok att läsa när ensamheten kryper upp på en..

snaaaaaart snaaaaaaaaaart kanske du har licens to drive...

Då ska du få hämta mig på morgonen ^^

2009-05-27 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0