Fugees

Ännu en vecka har gått och jag är sämst på att uppdatera. Inte för att jag har haft mycket för mig utan för att jag inte haft något att skriva.

Helgen i Malmö med familjen var trevligt och fortsatt ledighet på det känns underbart.

Shopping
. Jag fick klockan som jag beställde förra veckan från oxxo. den är toksnygg och så har jag inhandlat en skjorta också. Sen shoppade vi (läs; jag & min syster) en födelsedagspresent till mor som fyllde 50. Hon fick ett Sandbergs halsband som var jättefint och prislappen var därefter. Det var iaf tre hjärtan i berlocken som symboliserar vi tre syskon.

Kärlek. Det har hänt mycket konstigt det sista men nu tror jag, eller hoppas att jag är på rätt väg igen. J. And I'm so happy for little C. Hihi.


Love
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0