Autumn

Efter att läst lundabloggarna's bloggar och fårr kommentarer om modeblogg så ska jag skriva ett normalt och tråkigt "johanna inlägg".

Även efter att ha läst ders bloggar måste jag säga att jag ångrar mig lite att jag tackade nej till högskolan. Känns så njutfullt det dom har nu. Men jag är inte bitter. Det får bli nästa år. Jag ska satsa på träden nu. Eller ja, det finns inte så många alternativ till trädleken men ett finns faktiskt. En heter det väl.

Shopping. Jag har köpt ett bar supersnygga stövlar nu, de är lårhöga. Fån Scorett. m-m-m. Höstkläderna börjar trilla in. Ännu mer m-m-m. Men jag saknar ändå ett par stövlar som hade klätt sig så fint på min fot, de bruna från Replay.

Skönhet. Måste promota ett sjukt bra nagellack. Jag har visserligen bara testat under-/överlacket men jag kan tala om för er att det enormt bra och jag förstår varför människor vill betala det lite dyrare priset för en produkt som denna.
Nagellack: OPI

Sex. Sexpartyt igår var skoj. Jag fick med mig lite produkter hem. Jag får dom visserligen först den 28:de när lönen trillat ner. Alla som sett SATC vet nog vad jag har beställt. Big Laugh.

Funkar inte med bilder, annars hade ni fått det. :)



Multimegakram
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0